• piątek, 20 lipca 2018 r.

Niebezpieczeństwo zbytniego promowania milusińskich wartości. Piotr Napierała

 

Nie zawsze "milusińskie" wartości służą społeczeństwu. Zachód pogrążył się w obiecujących naprawdę świata ideologiach, jednak świat nie zapisał się na ten kurs uniwersytecki i zdaje się istnieć po staremu. 

Podobne materiały

20 komentarzy

  1. lipschitz
    21 czerwca 2018 at 23:50 - odpowiedz

    Okropne. Nawet nie wiadomo do czego się odnieść i z czym dyskutować. Coś w rodzaju: jesteście zbyt łagodni, więc może się to na was zemścić, tyle, że ci milusińscy potrafią porządnie przyłożyć, gdyż człowiek, który odczuwa empatię, widząc cierpienie jest znacznie bardziej zdeterminowany niż ten czerpiący satysfkację z zadawania bólu lub ze swojej podłości. Temat o niczym. 

    • Piotr Napierała
      Piotr Napierała
      22 czerwca 2018 at 07:29 - odpowiedz

      to nie program jest o niczym, tylko Ty nic nie rozumiesz. Należy zachowac złoty środek nawet z milusińskimi wartościami. Zwłaszcza, że ich głosiciele bywają bardzo agresywnymi cenzorami i wcale NIESTETY ni jest tak, że nie potrafią przypierdolić. lewicowe wycie na Trumpa czy Farage'a tylko dlatego, że chcą oni by istniały granice państwowe pokazuje jak bardzo odlatują utopianie z tym ich niezyciowym przekonaniem, że tylko wskutek nieporozumienia narodu sie nie lubią

      • Vernon_Roche
        22 czerwca 2018 at 13:11 - odpowiedz

        wycie na Trumpa czy Farage'a tylko dlatego, że chcą oni by istniały granice państwowe 
        —–
        Rozwiń.
        Poz tym citation needed.

        Jak Farage'owi tak przeszkadza UE i wolne granice w niej, to niech oddaje kasę z emerytury, którą od niej będzie brać. Ja jako Polak nie chce dawać kasy na takiego Farage'a, który mną gardzi.
        Poza tym niech jego dzieci zrzekną się obywatelstwa UE. 

        ====
        ​Farage i Trump nie są złotym środkiem, są skrajnością egoistyczną.
        ====
         tylko wskutek nieporozumienia narodu sie nie lubią
        —-
        Przeważnie nie lubią się, bo jacyś prawicowi wielbiciele skrajnego egoizmu przejmują w nich znaczne wpływy i szukają wrogów, i szczują jednych ludzi na drugich. Tak, jak to robi PIS w Polsce.

      • Benbenek
        24 czerwca 2018 at 20:48 - odpowiedz

        Administracja (granice) nigdy nie jest wartością przewyższającą godność humanizmu.

        • Jacek Tabisz
          Jacek Tabisz
          24 czerwca 2018 at 22:21 - odpowiedz

          Powiedz to na lotnisku nie posiadając wizy… 

          • Benbenek
            25 czerwca 2018 at 07:24

            Setki milionów ludzi korzysta z lotnisk nie posiadajac żadnej wizy.

          • Jacek Tabisz
            Jacek Tabisz
            25 czerwca 2018 at 07:47

            Proszę spróbować w Pakistanie

          • Benbenek
            26 czerwca 2018 at 09:04

            Z Pakistanu ludzie uciekają szukając bezpieczeństwa i wolności. Dlaczego więc Pakistan jest tutaj kryterium?

          • Jacek Tabisz
            Jacek Tabisz
            26 czerwca 2018 at 09:07

            Arabia Saudyjska bez wizy i paszportu? 

        • Vernon_Roche
          26 czerwca 2018 at 18:28 - odpowiedz

          nigdy nie jest wartością przewyższającą godność humanizmu
          ====
          Można też powiedzieć, że religia nie jest wartością przewyższającą godność humanizmu i poprzeć rozwiązanie, które by ją poświecały (wymagać rzucenia Islamu), ale ratowały by ludzi, których życie rzeczywiście jest zagrożone. Moim zdaniem życie ludzkie jest ważniejsze od religii. Jeśli kosztem uratowania ludziom życia jest jej strata, to niech tak będzie. 
           

      • lipschitz
        25 czerwca 2018 at 00:30 - odpowiedz

        Nic nie rozumiem i zgadzam się z tym całkowicie. 

      • lipschitz
        25 czerwca 2018 at 01:28 - odpowiedz

        Z racjonalizmem w Polsce jest ten problem, że biorą się za niego Agnosiewicze. 

  2. Robert
    22 czerwca 2018 at 00:44 - odpowiedz

    Zgadzam się w pełni.

    Panie Piotrze! muszę przyznać, że dzięki Pana działalności, szybciej wyrosłem z ciągot utopijnych.

    • Piotr Napierała
      Piotr Napierała
      22 czerwca 2018 at 07:30 - odpowiedz

      miło mi.

      Niestety jak widac wyżej do towarzysza Lipszyca nic już chyba nie trafi – umrze jako gniewny utopista lewicowy

      • lipschitz
        25 czerwca 2018 at 01:22 - odpowiedz

        Naprawdę? Dziecko jesteś? Rzucisz jeszcze we mnie samochodzikiem? 

    • Robert
      23 czerwca 2018 at 11:45 - odpowiedz

      Zdarza się czasem sytuacja gdzie ktoś jest chamem bo jako pierwszy artykułuje, że coś jest nierealne czy nie ma na to pieniądzy. Większość ludzi widzi to samo ale chowa się za chamem, co jako pierwszy stwierdził niepoprawnie politycznie fakt.

  3. Lucyan
    23 czerwca 2018 at 16:35 - odpowiedz

    Tyle, ze Napierała kłamie.

    Nie ma mozliwosci zmniejszenia socjalu. Chciałbym  zobaczyc chociaz jeden konkretny przykład, ze panstwo S zmniejszyło  socjal o jakąś sume. 

    • Piotr Napierała
      Piotr Napierała
      23 czerwca 2018 at 21:35 - odpowiedz

      już zmniejszono w Szwecji i RFN za Perssona i Schroedera , a także w Holandii za premierostwa Wima Koka, więc teraz odszczekaj to "Napierała kłamie" ty ziomku bez honoru…

      • Lucyan
        24 czerwca 2018 at 00:33 - odpowiedz

        Socjal to minimum socjalne, to rzadko idzie w doł. Sam odszczekaj bo kłamiesz jak z nut. Zupełnie sie nie znasz na zachodnich systemach podatkowych i socjalnych. Cos tam przeczytasz co ktos inny napisał, cos tam uszczkniesz, ale pojecie masz zerowe. 

        W cytowanym artykule jest napisane ze:

        "W 1991/92 roku szwedzki premier Carl Bildt obniżył najwyższą stawkę z 80 do 55%, jego następca choć socjaldemokrata Persson nie miał wyjścia, musiał kontynuować reformy, stąd np. obniżono zasiłek chorobowy do 75% pensji. "

        Nie wiem ile w tym prawdy bo cytujesz za jakims gosciem ktory mogłby wlasciwie napisac wszystko co mu pasuje. Ale z tego tekstu wynika ze najpierw obnizył podatki a potem obnizył zasilki chorobowe (pewnie z 80% na 75%). Skoro dał ludziom wiecej forsy do reki, to naturalne musiał gdzies zabrac. Jakie tu cięcia?

        Poza tym zasiłki chorobowe to zaden socjal (minimum socjalne). Jesli cos tam przeczytasz i przepiszesz to jest to prawda, ale manipulujesz i oszukujesz. Nie rozumiesz nawet tekstu ktory  cytujesz – mozna powiedziec nie kłamiesz tylko  bezmyslnie cytujesz.  

         

    • Piotr Napierała
      Piotr Napierała
      23 czerwca 2018 at 23:41 - odpowiedz

      a tu możesz o tym przeczytać http://racjonalista.tv/arnulf-bahring-czy-niemcom-sie-uda/

Zostaw komentarz

Wpisz kod antySPAMowy *