Viewing 6 posts - 31 through 36 (of 36 total)
  • Author
    Posts
  • #3912
    GrzegorzR
    Keymaster
    0p

    Cześć
    Słuchajcie. Nasz informatyk Maciek Twardowski zabiera się za nasze forum. Mówi, że wszystko jest możliwe, ale jest bardzo dużo roboty i musi trwać. Może 2-3 tygodnie, może dłużej. Ale ważne, że zaczęło się dziać.

    #3915
    +1
    GrzegorzR
    Keymaster
    0p

    Zaczęły sie zmiany na forum. Cyt Maciek Twardowski:
    „- opcja podglądu postu, pokazuje się od razu pod polem, gdzie go wpisujesz. No i w kolumnie dodałem opcje przeszukaj forum oraz listę ostatnich postów z datą i autorem”
    „no i przekierowania poustawiałem, bo ten adres forum-2 był dziwny, teraz czy wpiszesz forum czy forum-2 trafiasz od razu na forum właściwe”

    #4559
    Hornet
    Participant
    0p

    Zastanówmy się nad sprawami portalu A co tu się zastanawiać, samo się nie zrobi i jak administracja nie ma pomysłu, to czarno to widzę.

    Portale/fora to prywatne folwarki i demokracja raczej nie zdaje egzaminu. Trochę się rozejrzałem i nie widzę lokomotyw ciągnących ten wózek, a sam to on się nie będzie kulał, przynajmniej z początku.

    Bez pracy nie a kołaczy, albo jakoś to leciało. 😉

    #4563
    GrzegorzR
    Keymaster
    0p

    Administracja ma pomysł.
    Aktualnie prace trwają. Jesteśmy po fazie konsultacji. Czekamy na efekty pracy naszych informatyków. Wkrótce przedstawimy do zaopiniowania wersję próbną.

    #4566
    Hornet
    Participant
    0p
     GrzegorzR  - Administracja ma pomysł.
    Aktualnie prace trwają. Jesteśmy po fazie konsultacji. Czekamy na efekty pracy naszych informatyków. Wkrótce przedstawimy do zaopiniowania wersję próbną.

    No to poczekam i zajrzę za jakiś czas. Na dziś nie da się tu prowadzić normalnej dyskusji, nawet posty nie układają się chronologicznie, nie mówiąc o głupim cytowaniu.

    PS. Może lepiej postawić ten interes na innym skrypcie? Jest wiele innych i chyba lepiej dostosowanych do potrzeb portalu, a zwłaszcza forum.

    #6098
    Piotr Browarski
    Participant
    0p

    Moim zdaniem regulamin powinien odnosić się tylko do ogólnych reguł o charakterze porządkowym.
    Nie powinno być w nim punktów mało konkretnych jak np to :

    cyt”Moderatorzy mają prawo skłaniać użytkowników do ulepszania swoich wpisów”

    Bo co to ma właściwie znaczyć ”ulepszanie swoich wpisów” ? Być może chodzi tu o ortografię ,ale jeśli o nią to można stworzyć osobny punkt np

    ”Użytkownicy są zobowiązani do przestrzegania zasad poprawnej polszczyzny i ortografii”

    Choć moim zdaniem jest to punkt mocno dyskusyjny, gdyż istnieją różne zaburzenia jak np dysleksja.
    Po drugie nie istotne jest czy użytkownik posługuje się piękna polszczyzną a to czy pisze z sensem i z zasadami netykiety.

    Moim zdaniem regulamin powinien być zwięzły i konkretny.
    Oto moja propozycja.

    I. Postanowienia ogólne.

    1.Użytkownik forum Racjonalista TV jest zobowiązany do przestrzegania podstawowych zasad netykiety, takich jak:
    – Zakaz używania wulgaryzmów na forum
    – Zakaz propagowania treści o charakterze antysemickim, homofobicznym, rasistowskim, oraz innych treści nawołujących do nienawiści
    – Zabronione jest trollowanie i spamowanie
    – Zabronione jest umieszczanie reklam
    – Zabronione jest wysyłanie spamu w wiadomościach prywatnych do innych użytkowników

    2.Zabronione jest umieszczanie na forum treści pornograficznych czy ukazujących przemoc wobec innych ludzi czy zwierząt oraz innych treści nie zgodnych z polskim prawem

    3. Każdy użytkownik który naruszy Regulamin otrzyma ostrzeżenie. Przy drugim ostrzeżeniu następuje wykluczenie użytkownika (ban)

    II. Pisanie postów i zakładanie tematów

    1. Każdy użytkownik przed założeniem nowego tematu ma obowiązek sprawdzić czy podobny temat już nie istnieje

    2. Użytkownik forum Racjonalista TV zobowiązany jest umieszczać swój temat we właściwym dziale
    Nagminne łamanie niniejszego punktu może doprowadzić do wykluczenia z forum

    3. Do kontaktu z konkretnym użytkownikiem służą prywatne wiadomości

    III. Uprawnienia administracji

    1.Moderatorzy mają prawo do:
    – Edytowania postów użytkowników forum
    – Usuwania użytkowników gdy łamią oni nagminnie regulamin
    – Edycji profilu użytkowników forum (w tym nazwy użytkownika, prawo do usunięcia avatara, zdjęć, informacji profilowych itp)

    2.Decyzje moderacji są ostateczne i nie podlegają dyskusji na łamach forum

    IV.Obowiązki administracji

    -Wszelkie działanie administracji poparte musi być pisemnym uzasadnieniem.
    -Użytkownik który zostanie usunięty z forum otrzyma na adres e-mail (który podał przy rejestracji) pisemne uzasadnienie ze wskazaniem który punkt regulaminu został przez niego naruszony.
    – W przypadku ingerencji w post użytkownika, moderator pozastawia w edytowanym poście notkę koloru czerwonego, w której znajduje się uzasadnienie podjętej edycji z odwołaniem do konkretnego punktu regulaminu.

    I tyle jeśli chodzi o regulamin. Jeśli chodzi o to co bym poprawił. To dodał by możliwość edytowania swoich postów bez ograniczeń czasowych. Wczoraj zauważyłem że nie można edytować swoich wypowiedzi. Niby zaraz po założeniu swojego tematu jest możliwość edycji to jednakże próba zapisania edycji kończy się błędem.

Viewing 6 posts - 31 through 36 (of 36 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.